Darmowa dostawa od 99 PLN

Reklamacje i zwroty

ZWROT

Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną lub formularz) w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru.

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Nie respektujemy zwrotu towarów używanych, otwieranych i których opakowanie zabezpieczające zostało naruszone.

Zwrotu należy dokonać na adres:
Rymko Polska Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 14 BESTOMI
53-609 Wrocław


REKLAMACJA

1. Reklamacjom podlegają towary, które zostały uszkodzone w czasie przesyłki do Klienta, posiadają wady techniczne, wyraźne wady estetyczne oraz w przypadku, gdy Klient otrzymał inny towar niż zamówił.

2. Problem z towarem powinien zostać zgłoszony w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, w pierwszej kolejności sugerujemy kontakt mailowy z opisem problemu i zdjęciami.

3. W terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji, firma Rymko Polska Sp. z o.o. poinformuje Go o swoim stanowisku w zakresie zasadności zgłoszonego roszczenia.

4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie naprawiony, wymieniony lub Klient otrzyma zwrot pieniędzy.

5. Jeśli Klient zostanie o to poproszony, towar należy wysłać na adres: Rymko Polska Sp. z o.o., Fabryczna 14, 53-609 Wrocław.

6. W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłek od i do klienta pokrywa firma Rymko Polska Sp. z o.o.